DDR Portal Registrace Hledat FAQ Pravidla Seznam uživatelů Uživatelské skupiny Přihlášení  
Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky! Seznameni hracu
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Harbl DDR portal
Uživatel
Uživatel

Založen: 21.02.2005
Příspěvky: 149
Citovat
Rin: Měl bych pro tebe fotku hodnou uveřejněníSmile (Samozřejmě tvojíSmile)
Zobrazit informace o autoroviHledat všechny příspěvky od uživatele HarblOdeslat soukromou zprávu
Bee_Boo DDR portal
Pad builder
Pad builder

Založen: 17.02.2005
Příspěvky: 1765
Bydliště: Šumperk/Nový Malín/ a uz zase docasne Brno
Citovat
Bee_Boo desu, dozo yoroshiku.
Je mi skorouz 22 (starec a more), bytem Novy Malin (Sumperk), prechodne oblacno obcas Brno, rika se ze studuju VUT, k DDRku jsem se dostal uz daaavno ale aktivne posledich par mesicu.
Joo a takhle vypadam s kytarou, horeckou a po ctyrech hodinach hopsani Very Happy
Zobrazit informace o autoroviHledat všechny příspěvky od uživatele Bee_BooOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovy WWW stránkyICQ
1001101 DDR portal
Uživatel
Uživatel

Založen: 23.04.2005
Příspěvky: 227
Bydliště: Havířov
Citovat
Me rikaji Binarek a jsem z Havirova... Bydlim vsak na koleji v Praze... Je mi 19 let a poprve jsem na DDRku stal na stavbe hardpadu (ktere jsem si hned dva postavil ^_^)
Tady je moje (ponekud nekvalitni) fotka, jak poprve hopsam na DDR (tusim, ze to bylo na song Jubei Chan na light):
Zobrazit informace o autoroviHledat všechny příspěvky od uživatele 1001101Odeslat soukromou zprávuICQ
azarro DDR portal
Uživatel
Uživatel

Založen: 08.04.2005
Příspěvky: 203
Bydliště: Praha, CZ
Citovat
1001101 napsal:
Me rikaji Binarek a jsem z Havirova... Bydlim vsak na koleji v Praze... Je mi 19 let a poprve jsem na DDRku stal na stavbe hardpadu (ktere jsem si hned dva postavil ^_^)
Tady je moje (ponekud nekvalitni) fotka, jak poprve hopsam na DDR (tusim, ze to bylo na song Jubei Chan na light):

jsem to fotil mobilem.. na to je to jeste dobry ^___^