DDR Portal Registrace Hledat FAQ Pravidla Seznam uživatelů Uživatelské skupiny Přihlášení  
Zaslat odpověď Pisnicky mimo adresar
korinka DDR portal
Newbie
Newbie

Založen: 15.11.2010
Příspěvky: 5
Bydliště: Tachov
Citovat
Wink ahojky,jsem ve středním věku a rozhodla jsem se zkusit taneční podložku.Jsem začátečník,vše co potřebuji jsem zvládla,instalaci atd.Ale asi jsem špatně nahrála písničky do adresáře SM a teď při spuštění se objeví okno s chybou,že mám někde písničku mimo adresářSong/MyCreations a nenastartuje se.nevím si rady.Mohl by mi prosím někdo pomoci?Děkuji Confused
Zobrazit informace o autoroviHledat všechny příspěvky od uživatele korinkaOdeslat soukromou zprávu
xsoft DDR portal
Admin
Admin

Založen: 25.07.2004
Příspěvky: 4714
Bydliště: Praha, Hostomice
Citovat
Ahoj,
muzes prosim napsat o jakou chybu se presne jedna (treba screenshotem).
Pisnicky je treba nahrat do /Songs. Struktura je /Songs/<album>/<pisnicky>/

Mimo adresar SM pisnicky nevidi, a nemela by teda hlasit ani chyby.

Vice viz #6 http://ddr.pocitac.com/stepmania/faq/
Zobrazit informace o autoroviHledat všechny příspěvky od uživatele xsoftOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovy WWW stránkyICQ
korinka DDR portal
Newbie
Newbie

Založen: 15.11.2010
Příspěvky: 5
Bydliště: Tachov
Citovat
Wink no,když kliknu na zástupce SM tak se nespustí a otevře se jen okno a tam je error a je tam tohle(neumím moc anglicky:Sorry,an error has occured while running SM.Specifics details about the error may be shown in the box below.The folder Songs/MyCreation contains music file.This mine that your have a music outside of a song folder.All songs folders must reside in a group folder.For example Songs/DDR 4th Mix/B4U.See the SM readme for more info.Takže nevím co s tím.Zkusila jsem nainstalovat program znovu,ale objeví se to znovu.
Zobrazit informace o autoroviHledat všechny příspěvky od uživatele korinkaOdeslat soukromou zprávu
xsoft DDR portal
Admin
Admin

Založen: 25.07.2004
Příspěvky: 4714