DDR Portal Registrace Hledat FAQ Pravidla Seznam uživatelů Uživatelské skupiny Přihlášení  
Zaslat odpověď Adidas Forum Core Black
Adidas Forum Core Black
Anonymní DDR portal


Citovat
פורום אדידס עוצב בהשראת הפרקט אך נעשה עבור העיר. התוספת האחרונה שלו היא Adidas Forum Core Black, מספר שחור מלוטש עם רק כתם של צבע. החלק העליון, מהבוהן ועד העקב, שחור לגמרי בחומר סינטטי ורשת. השרוכים גם בצבע שחור תואם. נקודת הצבע האחת היא ברק רקום ב-Orbit Violet החוצה את הפאנל האמצעי עד לעקב. רמזים לסגולה זו מופיעים לאורך הלשון ובכרטיסיית הלשון מיתוג הפורום. לזוג הזה יש את סוליית ה-Boost הייחודית שתומכת בכל צעד של הלובש אותה. לבסוף adidas sale israel , 20% מהחלקים המשמשים לייצור החלק העליון הם לפחות 50% חומר ממוחזר.

נעלי ספורט פונקציונליות עם כל האישיות של קרפ סגנון החיים האהוב עליך, adidas 4D Run Signal Coral עוצב תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, חומרים בלעדיים והדפסים ייחודיים. ללא מאמץ לסגנן וקל לאהוב, הזוג הזה מיועד לסיבוב היומי שלך. מעוצב עם חלק עליון סינתטי נושם במיוחד שדוחף אוויר סביב כף הרגל כדי להבטיח אוורור מובחר כדי לשמור על קור רוח ונוח כל היום, מתווספות שכבות חצי שקופות כדי להגביר את העמידות לספק יציבות. עם לוגו שלושת הפסים המיוחד של אדידס בצד והדפס הסוואה אפרסק adidas נעלי ריצה israel sale , השרוכים מגיעים בכתום פסטל ומשלימים באופן מיידי את הגוון של ההדפס.

מותג Three Stripes של גרמניה מחזיר את הצבעוניות האייקונית של Miami Hurricanes שאנו מכירים מדגם OG adidas Ultra Boost בשנת 2016, aadidas originals נעליים outlet Miami Hurricanes הוא ללא ספק זוג שמשך את תשומת הלב של כל ראשי אדידס ואספני Boost בחוץ. מבט מקרוב מראה Primeknit ירוק וכתום החובק את החלק העליון, כלוב תחרה ירוק מט מוטבע בשלושת הפסים האייקוניים של adidas originals מעטרים את הצדדים הרוחביים והמדיאליים לתמיכה ויציבות. לא לשכוח, בחלק האחורי של הנעליים כובע עקב מוטבע עם טקסט שכתוב עליו "Ultra 4D" מדגיש את השימוש בטכנולוגיית ה-4D של המותג.


adidas Forum Low Pulse Aqua הוא ה-Adidas Original העדכני ביותר בצבעוניות "Pulse Aqua". לזוג יש גפה חלקה ומחוררת לגמרי מעור פטנט, התואם לשרוכים וליחידת סוליית הגומי, כדי להבליט את התכונה הבולטת ביותר שלו: שלושת הפסים הססגניים בצדדים שלו. כדי לעגל את המראה של אדידס פורום זה, תצטרך מצא שכבות אקווה בעור פטנט על אזורי הרבע והעקבים, כמו גם קצה העין נשאר באזור האצבעות. מיתוג אדידס, גם הוא באקווה מושך את העין, בולט על סגירת התחרה עם רצועת קרס adidas terrex israel sale , לשונית לשון ולשונית עקב.
^RimmeR^
Bot fora
Bot fora
Uživatelé tohoto fóra doporučují produkty
rare-items.cz

Adidas Forum Core Black
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 2 hodiny  
Strana 1 z 1  

  
  
 Zaslat odpověď  

Powered by phpBB © phpBB Group
Design by phpBBStyles.com | Styles Database.
Content © Czech DDR forum v3.9 (Xsoft | unlockedArcade)