DDR Portal Registrace Hledat FAQ Pravidla Seznam uživatelů Uživatelské skupiny Přihlášení  
Zaslat odpověď Písně Stepmania a ostatní
Písně Stepmania a ostatní
Carljack DDR portal
Newbie
Newbie

Založen: 28.12.2009
Příspěvky: 6
Citovat
Very Happy Dobrý den nenadávejte mi jestli už to tu někdo vytvořil ale jsem tu úplně nový člen a k vánocům jsem dostal taneční podložku. DDR která se dá připojit i k Ps2 a tak jsme k vánocům dostal 2 hry na ps2 a hrál jsem celé vánoce ale ted to mám připojený na PC a mám tam hry které byly součástí balených CD Stepmania 1+2+3 a Instalator DDR a chtěl bych písničky na můj level jsem začátečník písničky zvládám Beginerr a už si troufám na Light ale ty písničkě nudí chci si tam dát Black eyed Pears Linkin park neob nějaké to techno něoc dobrýho ale lehkého na Stepmania.com jsem si našel Black Eyed Pears ale program Stepmania mi to rozjel jen na Heavy a tak nemůžu to hrát moc bych prosil o odpověd.
Zobrazit informace o autoroviHledat všechny příspěvky od uživatele CarljackOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovy WWW stránky
Centime DDR portal
Uživatel
Uživatel

Založen: 22.07.2005
Příspěvky: 500
Bydliště: Brno
Citovat
No, to mas trosku tezky. Pokud "ti to hra rozjela jenom na heavy", tak to znamena, ze song ma udelany jenom heavy stepchart. Pokud bys chtel lehci, tak si ho zrejme musis "dorobit" sam. To sice neni tezke, ale neni to prace pro zacatecnika. Takze spis doporucuju sehnat jine songy s existujicimi stepcharty... a pak uz ten lehky nebudes potrebovat. Razz
Odkazy na jine songy tu najdes v ruznych diskuzich... naposledy treba toto http://ddrforum.pocitac.com/kde-se-enu-zname-pisnieky-t2036.html
Zobrazit informace o autoroviHledat všechny příspěvky od uživatele CentimeOdeslat soukromou zprávuICQ
Mohsin
mohsinj677 DDR portal
Newbie
Newbie

Založen: 02.07.2013
Příspěvky: 2
Citovat
Razz Razz This Post is so great and nice Razz Razz
Zobrazit informace o autoroviHledat všechny příspěvky od uživatele mohsinj677Odeslat soukromou zprávu