|
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
Robot2037
Uživatel
|
Zaslal: ne, 18.březen 2007, 12:32 |
|
|
|
diky xsoftovi za obnoveni.
co se tyce me, tak ja pracuju jako programator, takze cely den sedim u pocitace a tak se stalo to, co se tak obvykle v takove situaci stava, ze sem zacal tloustnout (pomohlo k tomu i to ze sem mel tendenci "uzobavat" u pocitace nejake susenky a podobne).
Pak sem objevil DDR a to se stalo moji jedinou pohybovou aktivitou. myslim ze ze zacatku sem ani nezhubnul, ale od ty doby co sem zacal tancovat hard obtiznost (konec prosince 2006) a presel sem na kazdodenni 2h trening to najednou zacalo jit dolu a zhubl sem o 10kg (z 82kg na 72kg, merim 183cm), susenky sem vymenil za ovoce a zeleninu. ted se uz asi mesic drzim na tech 72kg, vypada to ze to uz moc dolu nepujde, ale i tak to byl velky uspech.
|
|
^RimmeR^
Bot fora
|
|
|
| | |
| | |
| | |
Srandista
Uživatel
|
Zaslal: ne, 25.březen 2007, 1:34 |
|
|
|
Robot: a ty chces kam chudnut omg?
Ako ze bych ja na ddr chudol to ani moc nie, ale zas nechcem prist o 3. rozmer... Ja neviem, meriam tusim 190 (tolerancia +- 2cm), vazim 76 (tolerancia +- 2kg) a ze bych na tom chcel nieco menit tak ani nie... Co viem, tak chudy som docela dost (aj ked podvahou netrpim, nastastie)...
A co sa tyka skakania, pitia a varena a pod... Chodim na pad aj najedeny, ze by to so mnou nieco spravilo to ani nie... Ked uz ale na nom som, tak mam 3 rezimy: 1.) doniesol som si pitie... Pijem pocas skakania... 2.) nic som si nepriniesol... Holt nic nepijem, a ked uz citim ze zacina byt zle, prestavam skakat... 3.) specialny arkadovy rezim... Vypijem asi 4-6l Kofoly za 8 hodin a z organizmu na zachode nedostanem ani kvapku... Tomu sa hovori vyuzivanie zdrojov Jo a to jedlo... Na DDR akosi hlad nepocitujem... Najlepsie je to vidiet vo Viedni, kedy so seba pocas dna tak mozno nasilu dostanem jeden kexik... Pri DDR skratka zasadne nejem, iba sa pokusam pit velke mnozstvo tekutin dostupnych v okruhu o polomery 2m...
|
|
| | |