DDR Portal Registrace Hledat FAQ Pravidla Seznam uživatelů Uživatelské skupiny Přihlášení  
Zaslat odpověď H:S - od papiru k plastu
Jdi na stránku 1, 2  Další
H:S - od papiru k plastu
H-S DDR portal
Uživatel
Uživatel

Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 15
Citovat


Na internetu mě nejčastěji najdete pod nickem H-S nebo H:S, "v realu" jsem vetsinou proste Martin.
Studuju na střední se zaměřením na výpočetní techniku a o počítače a elektroniku se i všeobecně zajímám.
V současnosti mi je 18 a bydlím v takové díře u Opavy, ve Stěbořicích.

Mou výbavou je softpad Dance Impact a Stepmania 4.0 s theme ITG2; časování a bodování upraveno podle ITG; judge difficulty 6, life difficulty 4 :)

OS Debian GNU/Linux, testing.


29.7. 2008 - Podařila se první devítka, Resurrection :)) . A taky před měsícem došlo k downgradu Debianu ze SID na testing :D

18.2. - Poslední zkouška nastavení a úprava judge difficulty na 6, protoze jsem vytusil, ze ji precejenom pouziva vetsina :)

17.2. - Dneska už jsem měl čas si s tím trochu pohrát, takže ted už před sebou máte můj vylepšený PGS thread, ne takovou rychlou splácaninu jako včera :))

Taky jsem ve spolupráci s kubagem odladil nastavení Stepmanie; zapoměl jsem předtím změnit ještě jedno bodování v konfiguraci, takže procenta to počítalo podle ITG, ale písmena podle standartu Stepmanie => na včera uploadovaných obrázcích jsou přidělené špatně.



částečně převzato a upraveno z threadu o výrobě papíroveho padu

Pravěk
Kde jsem prvně slyšel o DDR už nevím. O co ale přesně jde, mi ale pravděpodobně objasnil kubago, nikdo jiný v okolí to ani být nemohl. :)
První setkání naživo proběhlo na jednom komunitním srazu v malé vesničce jménem Bánov. Kubago jako jeden z účastníků obětoval část místa v batohu a přivezl softpad. Kdosi z přítomných mě přesvědčil, abych to zkusil, tak jsem si "odšlapal" jednu skladbu a tím na dlouho skončilo. Nebylo to špatné, ale ani mě to nijak extrémně nechytlo.

Středověk